Prøv Aviva online gave bestilling
Bestil 15 dages gratis demo
Du får adgang til systemet inden for 24 timer efter din bestilling. Du har også mulighed for at få en gratis online gennemgang.
Virksomhed*
Navn*
E-mail adresse
Felter markeret med * skal udfyldes

Aviva online gave bestilling

Med Aviva online gave bestilling, kan du give dine kunders medarbejdere, et login, så de får en overskuelig og inspirerende præsentation af de julegaver, som virksomheden vil give til jul.

Forsiden

Forsiden vil indeholde et login for medarbejderne i de enkelte virksomheder. Der vil være et brugernavn og adgangskode pr. virksomhed. Der kan indsættes en individuel tekst og kontakt oplysninger på siden. Der vil også være et login til den gaveansvarlige og -administrator. Dette login placeres meget diskret.

Oversigt over julegaverne
Her vil der være fire billeder, der skal afspejle gaverne eller blot 4 billeder af selve gaven. Temaerne kan være ”oplevelse”, ”sportsudstyr”, ”udeliv” og ”vingave”. Der skal være en tekst, der forklarer brugerne, at de skal vælge en af de 4 gaver eller et af de 4 temaer (men selve julegaven vil stadig være en hemmelighed). Under hvert af de 4 billeder er der en "bestil" knap, som leder den besøgende hen til en bestillingsside.

Bestilling af julegaven
Der vil være en kort tekst "du har nu valgt følgende gave eller temagave og skal udfylde nedenstående skema, så vi kan levere den til din afdeling"
Navn
Afdeling (dropdown)
Virksomhed (er udfyld)

Bekræftelse på bestilling, som kommer frem på skærmen.
"tak for din bestilling. Vi ser frem til at levere din julegave”

Venlig hilsen
Virksomhedens navn

Direktørens navn

Hvordan fungere det

  • Der bliver oprette en Aviva online gave bestilling, på fx bestil-ditdomænenavn.dk
  • Du opretter de virksomheder, der skal kunne bestille, samt hvilke produkter kundernes medarbejdere skal kunne bestille.
  • Du opretter det eller de login`s som medarbejderne skal kunne tilgå på bestil-ditdomænenavn.dk
  • Dine kunder kan logge på bestil-ditdomænenavn.dk og følge medarbejdernes bestillinger samt slette en bestille, hvis en medarbejder gerne vil have en anden gave. Medarbejderen skal så efterfølgende selv bestille den gave han/hun hellere vil have.

Hvordan kommer jeres kunder godt i gang?

  • Kunden sender et postkort, brev eller e-mail der fortæller hvordan deres medarbejdere logger ind på bestil-ditdomænenavn.dk
  • Medarbejderen logger fx på med sine initialer eller med sit medarbejder nummer.
  • Medarbejderen vælger den gave, som han/hun gerne vil have
  • Medarbejderen vælger evt. farve og størrelse samt afdeling
  • Bestillingen bliver bekræftet.

 Administratoren kan

  • Oprette virksomheder og afdelinger
  • Opret/slet gaver/temagave
  • Aktiver/deaktiver gaver/temagave pr. virksomhed
  • Ændre, slette og oprette et brugernavn og adgangskode pr. virksomhed
  • Mulighed for print af bestillingsliste
  • Slet enkelt bestilling

 Virksomhed (gaveansvarlig)

  • Se liste over medarbejdere (og antal) i specifik afdeling, som har bestilt
  • Mulighed for print af bestillingsliste, samlet og pr. afdeling
  • Slet enkelt bestilling

 

 

 

 

 


 

Priser fra kr. 9.500,- og drift fra kr. 2.200,- pr år excl moms

 

 

 

 

 

 

 

 

Alle priser er excl. moms. Yderligere timer faktureres på timebasis. Der henvises til vores standardvilkår.