Lisbeth Ejlertsen, stifter af Flow Institute, hørte om Aviva fra sin coach, der lige viste på computeren, hvordan man laver et nyt menu-punkt og fjerner det igen. Efter bare 30 sekunders gennemgang kunne jeg se, hvor hurtigt og nemt det fungerede i praksis.

Formålet med websitet er at markedsføre Flow Institute på nettet. Dette er den eneste form for markedsføring, som Lisbeth vil benytte sig af.

Det var en beslutning fra starten, at det er websitet det hele skal foregå på og ikke andre steder. Understreger hun.

Udviklingsprocessen var noget hektisk.
Layoutet blev kodet og Aviva implementeret af Infoserv inden for et par dage. Nu var det så Lisbeths tur til at arbejde hurtigt.


Det hele skulle ske på een gang, da websitet skulle være færdigt til at markedsføre en flow konference. Det tog lidt tid at sætte sig ind i Aviva, men efter de første par dag gik det rigtig godt, og efter endnu et par dage var sitet færdigt.

På sigt vil Lisbeth arbejde med søgeords optimering, men der skal lige være tid til det også.


"Det bedste ved Aviva er, at det er så nemt at ændre i teksten og opsætningen, og at ændringerne er online med det samme. "

Lisbeth Ejlertsen,
Flow facilitator Flow Institute